FRÅGOR & SVAR

Kunden får viktig information i den offert som skickas ut. I offert konkretiseras våra skyldigheter mot kund.

På vår sida Användarvillkor & Policy kan du läsa mer om betalningar, personuppgiftslagen och reklamationer m.m. På vår sida Våra miljömål kan du läsa mer om det systematiska arbetsmiljöarbetet för vår personal samt de miljömål vi som trädgårdsfirma arbetar efter.

HAR NI FÖRSÄKRING?

Ja vår personal är försäkrade. Vi har också försäkring som täcker eventuella skador som kan uppstå på kundens egendom.

HAR PERSONALEN SKÄLIG LÖN?

Ja, vår personal har lön enligt kollektivavtal.

VEM STÅR FÖR MASKINER OCH REDSKAP?

Vi står för alla de maskiner och redskap som behövs för projektet.

VILKA BETALNINGSALTERNATIV ERBJUDER NI?

Vi skickar faktura efter genomförd tjänst per epost till samma epostadress som du använt när du godkänt vårt kostnadsförslag. Vi tillämpar 10 betalningsdagar. Vi har ingen fakturaavgift.

KAN JAG AVBOKA?

Ja, vi har fria av- och ombokningar.

BEHÖVER JAG VARA HEMMA NÄR NI ARBETAR?

Vi önskar träffas för ett kort planeringsmöte och avstämning samma morgon som projektet startar. Därefter klarar vi oss på egen hand.